Kommunikasjon kan være så mye. Alt fra ord og lyder til form og farge. En ting er sikkert, i dag blir vi utsatt for utrolig mye av det. Det er derfor viktigere enn noen gang å kommunisere på riktig måte, og på riktig sted for å bli hørt og sett. Kommunikasjon som ikke engasjerer har kort levetid. For å sette spor og oppnå den riktige reaksjonen må vi engasjere. Vi må treffe nerven.

Kommunikasjon kan være så mye. Alt fra ord og lyder til form og farge. En ting er sikkert, i dag blir vi utsatt for utrolig mye av det. Det er derfor viktigere enn noen gang å kommunisere på riktig måte, og på riktig sted for å bli hørt og sett. Kommunikasjon som ikke engasjerer har kort levetid. For å sette spor og oppnå den riktige reaksjonen må vi engasjere. Vi må treffe nerven. 

DETTE KAN VI BISTÅ MED

Logo / Identitet

Skarr utvikler sterke og gjennomførte logoer og identitetsdesign for bedrifter, konsepter, tjenester og produkter.

Design / Illustrasjon

Design er kommunikasjon gjennom form, farge og funksjonalitet. Skarr leverer designoppsett for alle typer mediekanaler.

Idéarbeid / Konseptutvikling

Skarr kan bidra med idéarbeid og utvikling av kreative konsepter for å oppnå ditt kommunikasjonsmål.

Nettsider / Webutvikling

Skarr utvikler nettløsninger med hovedfokus på funksjonalitet brukervennlighet og design.

Facebook / Sosiale medier

Engasjer eksisterende og potensielle kunder. Få hjelp til å oppnå en effektiv satsing på sosiale medier. Skarr leverer strategi, drift, overvåkning og innholdsproduksjon.

Kampanjer / Annonsering

Skarr utvikler reklamekampanjer for alle mediekanaler med mål om å engasjere og gi gode resultater.

Send en mail
Send en mail
Send en mail

Verdier som er viktige for oss

/ Spisset

Vår kommunikasjon skal alltid være spisset, da sikrer vi at budskapet blir mottatt og forstått. Vi er opptatt av å ikke komplisere med unødvendig informasjon. Perfeksjon oppnås når vi ikke har råd til å ta bort noe mer.

/ Engasjerende

Vi er ekstremt engasjert og ønsker å engasjere. For å oppnå engasjement hos andre må vi hente inn mest mulig informasjon og lære av våre erfaringer slik at vi alltid er rigget til å levere idéer som er treffsikre og riktige for merkevaren.

/ Progressiv

Vi skal jobbe for økt verdi og progresjon for våre kunder. Det gjør vi med og være oppdatert i vårt fag og alltid tenke fremover. Vi er alltid på ballen, og ønsker hele tiden å ha fremdrift i prosjektene samtidig som vi bidrar med gode råd.

/ Rock’n Roll

Vi trives i et høyt tempo og er ikke redde for å gjøre litt opprør for å oppnå det vi vil. Vi kan reglene i faget, men elsker bryte de med vår kreativitet. Det rocker vi.